Landing Page, które konwertują

Sukces leży w ciągłym udoskonalaniu. Nie chodzi o samo stworzenie, chodzi o zrozumienie zachowań użytkowników, optymalizację i rozwój strony, aby skutecznie realizowała cele.

Szyte na miarę

Weryfikowane
i tworzone celowo

Zorientowane na cel

Dopasowane do potrzeb i oczekiwań klienta

Łatwe w używaniu

Gotowe do zmian i testowania rozwiązań

Klienci, którzy potwierdzają naszą jakość

Proste rozwiązanie, które ma sens

Potrzebujesz zaprezentować swoją firmę, usługę lub produkt

Chcesz przeprowadzić konkurs dla klientów

Potrzebujesz zorganizować event i np. sprzedać bilety

Chcesz zebrać leady dbając o konwersję

Chcesz zachęcić użytkowników do zakupu

... chcemy po prostu zrealizować cele.

Analizujemy ruch i wyniki, dlatego doskonale wiemy, co przykuwa uwagę, a co zniechęca użytkowników. Dzięki temu możemy wprowadzać zmiany, które naprawdę działają i sprawiają, że Twoja strona osiąga zamierzone cele.

 

Po prostu analizujemy, weryfikujemy i wdrażamy.

Skupiamy się na tym o czym inni nie mówią

Dużo firm mówi o optymalizacji, ale robią ją w bardzo podstawowej formie: szybkość, kolory, tytuły…
Aby zbudować skuteczny można też wejść głębiej!

 

Dlatego my robimy i sprawdzamy znacznie więcej.

Dopasowane i zrobione na podstawie Twojego celu

Analizujemy Twoje oczekiwania, dlatego dopasowujemy cały landing page do Twojego celu. Wiemy, co przykuwa uwagę użytkowników, co ułatwia osiągnięcie celu. Skupiamy się na ciągłym doskonaleniu strony i badaniu ruchu, aby przynosiła realne efekty.

Landing Page stworzony do wielokrotnego użycia

Nie działamy na szablonach, lecz budujemy landingi od podstaw. Każdy element projektujemy tak, aby przy podobnych celach można było go ponownie wykorzystać, co pozwala zaoszczędzić czas i zasoby na przyszłe projekty.

Optymalizacja serwerowa, dla osiągania lepszych wyników

Szybkość ładowania strony czy podstawowy, ale dobry UX i UI to nie wszystko. Patrzymy głębiej, więc optymalizujemy również strukturę serwerową, dbamy o odpowiednie ustawienia, aby osiągnąć jak najlepsze wyniki.

Odpowiednie skupienie na wersji mobile

W zależności od źródła ruchu, może okazać się, że większość użytkowników korzysta z urządzeń mobilnych i np. leady pochodzą właśnie z nich. Dlatego tak ważne jest realne dopasowanie projektu do wersji mobilnej, a nie tylko „bo jest responsywne”.

Strona podziękowania może być naprawdę wartościowa

Dlaczego tak mało firm skupia się na tzw. Thank You Page? To miejsce, gdzie możesz zatrzymać użytkownika na dłużej, edukować go, skłonić do zakupu kolejnego produktu lub przekierować na inne usługi. Z tej podstrony można zyskać wiele wartościowego ruchu.

Jak inne elementy są ważne?

Dla nas o oczywiste,
ale szybko o nich wspomnimy.

  • optymalizacja szybkości
  • certyfikat SSL
  • dedykowany projekt graficzny
  • użyteczność UX
  • domena i hosting
  • heat mapy
  • scroll depth
  • kopie zapasowe i monitoring
  • responsywność strony
  • analiza ruchu użytkowników
  • integracje z narzędziami
  • optymalizacja SEO
  • wsparcie ekspertów
  • personalizacja i segmentacja
  • analiza Google Analytics
  • testy A/B
  • optymalizacja formularzy
  • dostępność WCAG 2.0 i 2.1
  • elementy interaktywne
  • integracje z social media

Czy mamy ustandaryzowane podejście do tego procesu?

Tak! Przede wszystkim zacznijmy od tego, że u nas nie ma briefów. Nie tracisz czasu na wypełnianie długich i często niepotrzebnych boxów w briefie.

 

U nas zaczynamy od spotkania, ponieważ chcemy dokładnie i szybko zrozumieć Twoje potrzeby. Chcemy porozmawiać, zadać kluczowe pytania do specyfiki Twojego biznesu, aby potem sprawnie przenieść to na realne wyniki, które ma generować Twój landing page.

Na koniec ma być zrozumiale i skutecznie.

Dzięki ustandaryzowanemu podejściu możemy szybko przełożyć efekty
naszych  rozmów i analiz  w dobre i skuteczne rozwiązania dla Twojego landingu.

WARSZTATY TWORZENIE ANALIZA I OPTYMALIZACJA

Integracje z Twoimi narzędziami

Żeby uzyskać jak najlepsze wyniki, integrujemy się z narzędziami, z których korzystasz.

 

Nowe leady mogą wpadać automatycznie do Twojego CRMu. Wspólnie z Twoją agencją pomożemy Ci połączyć Google Analytics lub ustawić pixele konwersji, przygotujemy również automatyczną wysyłkę e-mail i SMS i wiele innych!

Google Ads

Optymalizujemy swoje kampanie reklamowe dzięki danym bezpośrednio z Twojego landingu.

WordPress

Szybko twórz nowe LP’ki na Twoim szablonie i zbieraj wszystkie informacje w jednym miejscu.

Google Tag Manager

Zapanuj nad wszystkimi skryptami, zbieraj to co potrzebujesz i wdróżmy dobrze Consent Mode.

Google Analitycs 4

Analizuj ruch na rozwiązaniach od Google, aby lepiej zrozumieć zachowania użytkowników.

Facebook Conversions API

Śledź konwersję i aktywność użytkowników bezpośrednio z serwera – dla lepszych danych!

Google Scheets

Wykorzystaj formuły, zbieranie danych, łatwość ich analizy w arkuszach online.

Pipedrive

Zbieraj wszystkie leady od razu w swoim systemie CRM, aby szybciej nadać im bieg.

Zapier

Zintegruj nieskończoną ilość narzędzi pod swój LP, aby dużo rzeczy działo się automatycznie.

n8n

Bardzo dużo operacji w Zapierze? Wykorzystajmy inne open source’owe rozwiązania!

SMS API

Wykorzystajmy smsy jako dopełnienie działań realizowanych na landing page!

A może masz już gotowy landing page?

Może wystarczy popracować nad Twoim landingiem, aby podnieść konwersje?
Nie sztuką jest robienie nowego landingu, jeśli z aktualnego można wycisnąć więcej!

 

Porozmawiajmy, przeanalizujmy i poprawmy to co już masz!

Kiedy landing page może być skuteczny?

01

Koncentracja na celu biznesowym

Musimy zacząć od zrozumienia Twojego celu biznesowego. Może to być rejestracja, zakup produktu, zebranie leadów, zapis na wydarzenie czy do newslettera i inne.

02

Odpowiednia personalizacja

Tworzymy landing page’e dopasowane do Twojej marki i odbiorcy. Całość musi być spójna i skuteczna, dlatego nie korzystamy z gotowych szablonów.

03

Umożliwienie kontaktu

Dobra komunikacja na stronie umożliwia użytkownikom łatwy kontakt z Tobą i skorzystanie z oferty. To też świetny moment, aby przekonać niezdecydowanych klientów.

04

CTA, czyli wezwanie do działania

Kluczowy element – użytkownik musi zrozumieć, dlaczego potrzebuje Twojego produktu lub usługi. Poznając realne korzyści, łatwiej podejmie decyzję zakupową.

05

Informowanie o korzyściach

Użytkownik musi wiedzieć, dlaczego potrzebuje Twojego produktu lub usługi. Jasno przedstawione korzyści ułatwiają podjęcie decyzji o zakupie.

Polskie ePłatności

Dla czołowego operatora terminali płatniczych stworzyliśmy solidną podstawę cyfrową, odpowiadającą ich dynamicznemu rozwojowi. Od precyzyjnego zakodowania strony, przez regularną obsługę, po zarządzanie intensywnym ruchem leadowym. Z czasem, bazując na analizie użytkowników, zoptymalizowaliśmy stronę, by lepiej spełniała ich oczekiwania. Nasze rozwiązanie symbolizuje niezawodność – bez kompromisów.

Case Study

Born To Fly

Podnieś jakość swoich podróży z BTF, ekspertami w bezproblemowym podróżowaniu. W obliczu wyzwań związanych z liniami lotniczymi, nasz wyjątkowy branding i projekt strony internetowej z łatwym w obsłudze UI/UX oraz harmonijną kolorystyką, zapewniają komfort i spokojne doświadczenia podróżnicze. BTF zapewnia płynność każdego lotu, przekształcając podróże w przyjemność.

Case Study

Twórz wspomnienia
dla Follow Agency

Kiedy wiele sieci sprzedaży zajmuje się dystrybucją Twojego produktu, a Ty pragniesz budować trwałe wspomnienia ze swoimi klientami, warto zaoferować im coś więcej. Stworzyliśmy landing page, który nie tylko zbierał informacje o zakupach, ale również integruje i zbliża społeczność graczy dzięki nagrodom. A nasze rozwiązanie pozwoliło na jeszcze głębsze zaangażowanie.

Case Study

Business Education Network

Dobry networking zaczyna się od pierwszego wrażenia – dlatego zbudowaliśmy dla BEN nie tylko stronę, ale całą identyfikację wizualną. Nasze warsztaty wydobyły esencję ich misji, umożliwiając stworzenie intuicyjnej i angażującej struktury online. Opracowany przez nas design UI/UX mówi językiem nowoczesnego biznesu, a każdy detal naszego wdrożenia wspiera skuteczny networking.

Case Study

Dni Gracza
dla Follow Agency

Stworzyliśmy konkursowy landing page z udziałem influencera Przemek.pro. Projekt, zgodny dostarczonymi materiałami i pozwalał na szybkie zgłaszanie się uczestników do konkursu. Dodatkowo „ładowaliśmy pasek postępu” po nową pulę nagród! Strona wyróżniała się atrakcyjnym designem i prostotą użytkowania, co, w połączeniu z influencer marketingiem, efektywnie zaangażowało społeczność graczy.

Case Study

impress group

Gdy różnorodność działań naszej grupy wzrosła, czas było na jasną odpowiedź. Dla ImpressGroup stworzyliśmy stronę symbolizującą prostotę i minimalizm. Strona nie tylko wyjaśnia, czym zajmuje się każda marka, ale również opowiada jej historię, tworząc spójny obraz. Projekt i wdrożenie zostały zaplanowane tak, aby każdy odwiedzający mógł łatwo zrozumieć i poczuć pasję, jaka za tym stoi.

Case Study

Stars4Brand

Trzy marki, trzy kampanie, jedna perfekcyjna realizacja. Dla agencji stworzyliśmy zestaw landing page’ów dla Lech, Capitan Jack i Tyskie, przekształcając ich kampanie cyfrowe w podróż po nagrody. Wszystkie strony były spójne z kluczowymi wizualizacjami i zintegrowane z potrzebnymi systemami, co ułatwiło udział w konkursach. Terminowe i bezbłędne wykonanie zapewniło, że kampania poszła bezproblemowo.

Case Study

Winnica Silensi

Dla Winnicy Silensi, gdzie tradycja łączy się z nowoczesnością, stworzyliśmy więcej niż markę – opowiedzieliśmy ich historię. Od etykiet po elegancki sklep internetowy, nasze projekty celebrują dziedzictwo rodziny i magię ich win. Każdy element od strony po promocje, odzwierciedla połączenie kultur i pasji winiarskiej. Odkryj świat Silensi, gdzie każdy kieliszek to podróż pełna smaku i radości.

Case Study

Print Management
by NeedPrint

Zarządzanie drukiem to sztuka optymalizacji każdego etapu pracy z poligrafią. Stworzyliśmy landing page, który nie tylko wyjaśnia zarządzanie drukiem, ale także wyróżnia się unikalnym UI/UX i przemyślaną treścią. Nasza strona to więcej niż wizytówka to zapowiedź kompleksowego systemu zarządzania, nad którym pracujemy. Wejdźcie z nami na nowy poziom optymalizacji druku.

Case Study

Unimex-Wood

Dla Unimex-Wood, firmy w branży drewna i palet, zainicjowaliśmy nowoczesną transformację. Nasze zaangażowanie objęło kompleksowy branding, od wewnętrznych materiałów po przemyślanie zaprojektowany landing page. Odmłodziliśmy 'stare’ podejście, łącząc innowacje z tradycją. Dzięki temu Unimex-Wood teraz mówi nowoczesnym językiem i otwiera drzwi do przyszłości branży.

Case Study
Polskie ePłatności
Born To Fly
Twórz wspomnienia
dla Follow Agency
Business Education Network
Dni Gracza
dla Follow Agency
impress group
Stars4Brand
Winnica Silensi
Print Management
by NeedPrint
Unimex-Wood

FAQ

Proste odpowiedzi na najczęstsze pytania

Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami!

Ile kosztuje stworzenie Landing Page’a?

Jest to zależne od tego jaki ma spełniać cel, z czym będzie zintegrowany, ile sekcji/modułów będzie na stronie, jakie funkcjonalności będzie miał mieć itd. itd.

 

Natomiast lubimy proste odpowiedzi również na trudne pytania, więc większość Landing Page’y projektowanych od zera mieści się w kwotach od 4 000 – 10 000 zł netto.

 

Za tymi stawkami kryją się realne roboczogodziny, które są potrzebne na postawienie takich LP.

Ile czasu może zająć stworzenie Landing Page’a?

Większość takich projektów można zrealizować w 1-3 tygodnie. Oczywiście zależy to od stopnia jego skomplikowania i ilości dodatkowych elementów.

Czy możecie pomóc mi rozwijać, optymalizować i utrzymywać LP?

Oczywiście! To właśnie w tym tkwi cały sekret maksymalizacji efektywności i podnoszenia konwersji.

 

Mamy też przygotowane do tego odpowiednie podejście (niezależnie od wielkości strony), o którym możesz przeczytać tutaj.

Mam już LP, czy możecie mi pomóc z jego optymalizacją?

Jasne, że tak. Wychodzimy z założenia, że nie trzeba zawsze wszystkiego tworzyć od nowa, bo dużo danych można wyciągnąć z już istniejących rozwiązań.

 

Skontaktuj się z nami, a z przyjemnością porozmawiamy o analizie Twojego aktualnego rozwiązania.

Potrzebujesz Landing Page?

Umów się z nami na bezpłatną konsultację i zobaczymy jak możemy Ci pomóc!