Zoptymalizujemy stronę i zwiększymy konwersję

W dzisiejszym świecie nie wystarczy stworzyć stronę i o niej zapomnieć. Gdy już uda się przyprowadzić na nią ruch, trzeba teraz zadbać o to, aby był on jak  najlepiej wykorzystany . Ciągła analiza, strategia wprowadzania zmian (CRO) mają przynieść wymierne korzyści, które poprawią wyniki dla Twojego biznesu.

Konkretny plan

Dłuuuga checklista sprawdzonych rzeczy

Skupione na biznesie

Wprowadzenie zmian skupione na wynikach

Otwarte podejście

Odpowiednia komunikacja jest dla nas kluczowa

Klienci, którzy potwierdzają naszą jakość

Wiemy jak pomóc, ponieważ

Analizujemy gdzie i jak tracisz zasoby, oraz identyfikujemy nowe szanse na poprawę

Precyzyjnie współpracujemy z agencją, aby przyciągnąć wartościowy ruch na stronę

Prowadzimy testy A/B, aby znaleźć wpływ zmian na konwersję

Analizujemy wszystkie hipotezy wynikające z weryfikacji zachować, a nie przypuszczeń

Nieustannie optymalizujemy Twoją stronę, aby maskować jej potencjał.

...my po prostu poprawiamy konwersję.

Wychodzimy z założenia, że kluczowa jest identyfikacja problemów. Dlatego dokładnie analizujemy Twoją stronę, korzystając z narzędzi takich jak heatmapy, clickmapy, dane z Google Analytics oraz wiele innych. Naszym celem jest zrozumienie, gdzie po prostu można ją poprawić.

Wszystko po to, aby uzyskać naprawdę dobre efekty.

Kiedy w takim razie możesz potrzebować naszej pomocy?

01

Masz dużo ruchu, ale niską konwersję, mimo dużego budżetu na marketing.

02

Chcesz zwiększyć sprzedaż online bez zwiększania wydatków na reklamę.

03

Szukasz ekspertów do usprawnienia swojej strony internetowej.

04

Otrzymałeś już audyt UX, ale nie przyniósł on pożądanych efektów.

05

Chcesz podejmować decyzje oparte na danych i dowodach o realnym wpływie na wynik.

WSPÓŁPRACA

Jak wygląda współpraca?

Research i analiza

Zaczynamy od dokładnego audytu, aby znaleźć nowe szanse. Patrzymy, co robią użytkownicy, przeglądamy dane z narzędzi analitycznych i wyłapujemy miejsca, które wymagają poprawek na Twojej stronie.

Hipotezy i priorytetyzacje

Opierając się na naszych checklistach, doświadczeniu i obserwacjach, formułujemy hipotezy i strategię działania. Następnie precyzyjnie ustalamy priorytety dla przeprowadzania testów, by skutecznie optymalizować wyniki.

Development i QA

Zabieramy się za rozwój i pilnujemy jakości, żeby nasze pomysły fajnie sprawdzić w praktyce. Dokładamy wszelkich starań, aby każdy test był dobrze przygotowany i przyniósł rzetelne wyniki.

Launch i testy A/B

Regularnie monitorujemy przebieg testów systematycznie dostarczamy aktualne informacje o wynikach. Dbamy o to, abyś zawsze był w pełni poinformowany o postępach i efektach naszych działań.

Wdrożenie

Po udanych testach danego elementu, wdrażamy zmiany na Twojej stronie internetowej na stałe. Następnie zabieramy się za kolejne elementy, aby ciągle poprawiać i optymalizować Twoją witrynę, zawsze krok po kroku!

Dlaczego warto zacząć od analizy?

Sukces każdej optymalizacji zaczyna się od dokładnej analizy strony i jej wyników.

 

Analizujemy heatmapy, wyniki z Google Analytics, Clarity, Hotjar i inne narzędzia. Kluczowe jest znalezienie i zrozumienie aktualnych problemów, aby móc się ich skutecznie pozbyć i poprawić wydajność strony.

  • analizy heatmap
  • analiza danych z Clarity
  • analiza lejka marketingowego
  • weryfikacja workflow
  • analiza Google Analitics
  • analiza heurystyczna
  • weryfikacja ścieżki klienta
  • analiza hotjar
  • analiza konkurencji
  • audyt strony internetowej
  • badanie użyteczności
  • optymalizacja formularzy
  • optymalizacja szybkości
  • responsywność strony
  • monitoowanie i raportowanie
  • oprogramowanie śledzące
  • testowanie użytkowników
  • analiza obszarów do zmian
  • pomysły dot. nowych ofert

Czego dowiadujemy się dzięki analizie?

Które obszary mają największe problemy i potrzebują zmian, by osiągnąć wzrost
Co motywuje i co powstrzymuje użytkowników przed osiągnięciem celu, czyli konwersją
Jakie są wątpliwości klientów, które mogą utrudniać konwersję i jak możemy im to dostarczyć?
Czego brakuje na stronie, aby stała się prostsza i intuicyjna dla odbiorcy

Ważne jest
ciągłe doskonalenie

Stale doskonalimy wyniki konwersji. Regularnie sprawdzamy, co działa, a co nie, i wprowadzamy nowe usprawnienia, aby uzyskać jak najlepsze efekty. Ciągłe doskonalenie to klucz do sukcesu!

Nie trać tak wielu
potencjalnych przychodów

Twoja strona może kryć niewykorzystany potencjał. Kluczowe jest zidentyfikowanie miejsc, które można ulepszyć. Stała optymalizacja konwersji to najlepszy sposób na wyciśnięcie z niej maksimum efektów.

Zwiększ swoje przychody
z tych samych kliknięć

Niezależnie czy jest to e-commerce czy firma usługowa, chodzi o to, aby jak najwięcej odwiedzających chciało się z Tobą skontaktować. Pewnie masz świetną ofertę, ale trzeba ją dobrze pokazać klientowi i przekuć to na wyniki w biznesie.

ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY

Skorzystaj ze wsparcia technicznego jakie oferujemy w usłudze CARE

regularne backupy rozwiązywanie problemów wsparcie ekspertów bieżący rozwój

Czy mamy ustandaryzowany proces współpracy?

Tak! Chociaż oczywiście musi tu być miejsce na elastyczność i dostosowanie do indywidualnych celów.

 

Zazwyczaj stosujemy dwa schematy:

Zlecenie projektowe

Takie podejście pozwala skupić się na konkretnym celu. Analizujemy wyzwania, procesy, projekt, a następnie przystępujemy do prac nad tym konkretnym zleceniem.

Zlecenie abonamentowe

To gwarancja naszych godzin na każdy miesiąc. W tym podejściu nie musisz od razu definiować obszarów, które chcesz zoptymalizować. Realizujemy je po kolei zgodnie z planem.

Na jakie efekty możesz liczyć?

  • Wzrost współczynnika konwersji
  • Zwiększenie ilości leadów
  • Skrócenie ścieżki zamówienia
  • Wzrost wartości koszyka
  • Zwiększenie ilości podstron per użytkownik
  • Zwiększenie sprzedaży
  • Zwiększenie zaangażowania
  • Zwiększenie ruchu na stronie
  • Zmniejszenie współczynnika odrzuceń
  • Zwiększenie czasu na stronie
  • Pozyskanie nowych klientów

FAQ

Proste odpowiedzi na najczęstsze pytania

Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami!

Co zawiera usługa optymalizacji konwersji?

Stawiamy na analizę strony i jej wyników. Przeprowadzamy audyt, sprawdzamy dane z Google Analytics, Clarity, Hotjar. Analizujemy zachowania użytkowników, ich ścieżki i lejek konwersji.

 

Na tej podstawie proponujemy zmiany, ustalamy oczekiwania, hipotezy i priorytety. Monitorujemy testy A/B i regularnie informujemy o wynikach.

Jakie korzyści wynikają z optymalizacji konwersji?

W zależności od wybranych procesów możesz liczyć na zwiększenie współczynnika konwersji, ilości leadów czy ruchu na stronie. Wprowadzane przez nas zmiany wpływają na użytkowników, zwiększają ich zaangażowanie czy wartość koszyka zakupowego, co przekłada się na zwiększenie sprzedaży.

Jak wygląda proces współpracy?

Najczęściej pracujemy w jednym z dwóch modeli: praca z konkretnym zakresem lub praca ciągła / abonamentowa.

 

Wybór podejścia zależy do tego jakie mamy cele i czy jest to działanie pod jednorazowe podejście czy próbujemy optymalizować elementy w trybie ciągłym.

Kto powinien wg Was skorzystać z takiej usługi?

Optymalizacja konwersji niesie za sobą szereg korzyści niezależnie od tego czym zajmuje się Twój biznes.

 

Najczęściej są to osoby, które posiadają większy ruch marketingowy na swojej stronie / sklepie internetowym, który zmienia się w realne źródło przychodów.

 

Dlatego tego typu usługi wykorzystywane są m.in. w sklepach e-commerce, na stronach typu B2B oraz w systemach do pozyskiwania leadów.

To co, usprawniamy?

Trzeba zrobić ten pierwszy krok, aby móc ramię w ramię działać!