01
Masz dużo ruchu, ale niską konwersję, mimo dużego budżetu na marketing.
W dzisiejszym świecie nie wystarczy stworzyć stronę i o niej zapomnieć. Gdy już uda się przyprowadzić na nią ruch, trzeba teraz zadbać o to, aby był on jak najlepiej wykorzystany . Ciągła analiza, strategia wprowadzania zmian (CRO) mają przynieść wymierne korzyści, które poprawią wyniki dla Twojego biznesu.
Dłuuuga checklista sprawdzonych rzeczy
Wprowadzenie zmian skupione na wynikach
Odpowiednia komunikacja jest dla nas kluczowa
Klienci, którzy potwierdzają naszą jakość
Wychodzimy z założenia, że kluczowa jest identyfikacja problemów. Dlatego dokładnie analizujemy Twoją stronę, korzystając z narzędzi takich jak heatmapy, clickmapy, dane z Google Analytics oraz wiele innych. Naszym celem jest zrozumienie, gdzie po prostu można ją poprawić.
Wszystko po to, aby uzyskać naprawdę dobre efekty.
01
Masz dużo ruchu, ale niską konwersję, mimo dużego budżetu na marketing.
02
Chcesz zwiększyć sprzedaż online bez zwiększania wydatków na reklamę.
03
Szukasz ekspertów do usprawnienia swojej strony internetowej.
04
Otrzymałeś już audyt UX, ale nie przyniósł on pożądanych efektów.
05
Chcesz podejmować decyzje oparte na danych i dowodach o realnym wpływie na wynik.
Sukces każdej optymalizacji zaczyna się od dokładnej analizy strony i jej wyników.
Analizujemy heatmapy, wyniki z Google Analytics, Clarity, Hotjar i inne narzędzia. Kluczowe jest znalezienie i zrozumienie aktualnych problemów, aby móc się ich skutecznie pozbyć i poprawić wydajność strony.
Stale doskonalimy wyniki konwersji. Regularnie sprawdzamy, co działa, a co nie, i wprowadzamy nowe usprawnienia, aby uzyskać jak najlepsze efekty. Ciągłe doskonalenie to klucz do sukcesu!
Twoja strona może kryć niewykorzystany potencjał. Kluczowe jest zidentyfikowanie miejsc, które można ulepszyć. Stała optymalizacja konwersji to najlepszy sposób na wyciśnięcie z niej maksimum efektów.
Niezależnie czy jest to e-commerce czy firma usługowa, chodzi o to, aby jak najwięcej odwiedzających chciało się z Tobą skontaktować. Pewnie masz świetną ofertę, ale trzeba ją dobrze pokazać klientowi i przekuć to na wyniki w biznesie.
Tak! Chociaż oczywiście musi tu być miejsce na elastyczność i dostosowanie do indywidualnych celów.
Zazwyczaj stosujemy dwa schematy:
Takie podejście pozwala skupić się na konkretnym celu. Analizujemy wyzwania, procesy, projekt, a następnie przystępujemy do prac nad tym konkretnym zleceniem.
To gwarancja naszych godzin na każdy miesiąc. W tym podejściu nie musisz od razu definiować obszarów, które chcesz zoptymalizować. Realizujemy je po kolei zgodnie z planem.
Stawiamy na analizę strony i jej wyników. Przeprowadzamy audyt, sprawdzamy dane z Google Analytics, Clarity, Hotjar. Analizujemy zachowania użytkowników, ich ścieżki i lejek konwersji.
Na tej podstawie proponujemy zmiany, ustalamy oczekiwania, hipotezy i priorytety. Monitorujemy testy A/B i regularnie informujemy o wynikach.
W zależności od wybranych procesów możesz liczyć na zwiększenie współczynnika konwersji, ilości leadów czy ruchu na stronie. Wprowadzane przez nas zmiany wpływają na użytkowników, zwiększają ich zaangażowanie czy wartość koszyka zakupowego, co przekłada się na zwiększenie sprzedaży.
Najczęściej pracujemy w jednym z dwóch modeli: praca z konkretnym zakresem lub praca ciągła / abonamentowa.
Wybór podejścia zależy do tego jakie mamy cele i czy jest to działanie pod jednorazowe podejście czy próbujemy optymalizować elementy w trybie ciągłym.
Optymalizacja konwersji niesie za sobą szereg korzyści niezależnie od tego czym zajmuje się Twój biznes.
Najczęściej są to osoby, które posiadają większy ruch marketingowy na swojej stronie / sklepie internetowym, który zmienia się w realne źródło przychodów.
Dlatego tego typu usługi wykorzystywane są m.in. w sklepach e-commerce, na stronach typu B2B oraz w systemach do pozyskiwania leadów.
Trzeba zrobić ten pierwszy krok, aby móc ramię w ramię działać!