Sprawna pomoc z problemami w Wordpressie.

Czas rozpoczęcia naprawy nawet w 60 min

Dostarczamy szybką diagnozę i plan na rozwiązanie Twojego problemu.

Profesjonalne podejście do każdego zgłoszenia

Wiemy, że niedziałająca strona to potencjalne straty, dlatego każde zapytanie traktujemy poważnie.

Naprawa problemu i dalsze wsparcie

Działamy z Twoim zgłoszeniem, przywracając funkcjonowanie strony i zapewniamy dalsze wsparcie.

Kontakt

Napisz do nas

Pole wyboru

Klienci, którzy potwierdzają naszą jakość

... potrzebujesz natychmiastowej pomocy?

U nas możesz liczyć na otwartość, wsparcie i dobrą komunikację. Zawsze gotowi spróbować pomóc!

Po prostu zadzwoń. Po prostu napisz.

Jak możemy pomóc?

Gdy spotkasz się z wyzwaniem, poszukamy rozwiązania
– nawet te najtrudniejsze przypadki to nasza specjalność.

Usuwanie błędów serwera

Strona pokazuje błąd 403/404/500 lub nie ładuje się w ogóle? Zajmiemy się typowymi i nietypowymi problemami.

Naprawa błędów Wordpress

Dziwne komunikaty lub coś przestało działać? Naprawimy błędy Wordpressa, które przeszkadzają w funkcjonowaniu Twojej strony.

Przywrócenie strony po awarii/ataku

Twoja strona ucierpiała po awarii lub ataku? Postaramy się znaleźć rozwiązanie, które pozwoli jej dalej funkcjonować, na ile to możliwe.

Nowe funkcjonalności lub zmiany

Potrzebujesz szybko dodać nową funkcję lub wprowadzić jakieś zmiany? Zrealizujemy to szybko i sprawnie, aby sprostać Twoim oczekiwaniom.

Optymalizacja strony Wordpress

Jeżeli Twoja strona zaczęła nagle wolno działać lub dzieje się coś nieoczekiwanego, zadbamy o jej optymalizację, by działała jak nowa.

Aktualizacje i bezpieczeństwo

Pomagamy nawet w aktualizacji bardzo starych wersji Wordpress, przeprowadzając potrzebne działania, aby zabezpieczyć i zaktualizować Twoją stronę.

Potrzebujesz natychmiastowej pomocy?

Zadzwoń, abyśmy mogli spróbować rozwiązać problem — jesteśmy do Twojej dyspozycji!

Wsparcie

Jak wygląda natychmiastowa pomoc?

Zgłoś problem

Wypełnij nasz formularz kontaktowy lub zadzwoń do nas bezpośrednio. Poprosimy Cię o podanie wszystkich niezbędnych danych i informacji, które pomogą nam zrozumieć Twój problem i przygotować się do dalszych działań.

Analiza i rozwiązywanie problemu

Przeanalizujemy sytuację, aby określić najlepsze działania naprawcze / rozwojowe. Przedstawimy Ci szacowany koszt oraz przewidywany termin realizacji. Po Twojej akceptacji przystąpimy do działania.

Weryfikacja i potwierdzenie

Poprosimy Cię o sprawdzenie i zatwierdzenie wykonanych prac. Możemy również ustalić dalsze kroki, aby upewnić się, że Twoja strona będzie kontynuować sprawne funkcjonowanie i rozwój w przyszłości.

ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY

Skorzystaj ze wsparcia technicznego jakie oferujemy w usłudze CARE

regularne backupy rozwiązywanie problemów wsparcie ekspertów bieżący rozwój

FAQ

Proste odpowiedzi na najczęstsze pytania

Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami!

Jak w inny sposób niż formularzem mogę zgłosić awarię?

Polecamy skorzystać z adresu e-mail [email protected], który jest dedykowany do zgłaszania awarii i gwarantuje szybki czas reakcji lub skontaktować się z nami telefonicznie tel. +48 794 350 080

Ile kosztuje taka pomoc?

Nasze usługi świadczone w ramach rozwiązywania problemów z WordPress’em oferują elastyczne ceny, zaczynające się od 200 zł netto. Gwarantujemy szybką i bezpłatną wycenę po otrzymaniu zgłoszenia awarii.

 

Cena ostateczna uzależniona jest od złożoności problemu, który przedstawisz i wynika bezpośrednio z ilości roboczogodzin potrzebnych do realizacji. Podane ceny są cenami netto.

W jaki sposób przekazać bezpiecznie dane logowania?

Aby zapewnić maksymalne bezpieczeństwo Twoich danych logowania, dostarczymy Ci specjalny link do aplikacji na naszych serwerach. Tam będzie można bezpiecznie wprowadzić dane, które następnie zostaną zaszyfrowane, a po jednokrotnym odczycie zostaną automatycznie zniszczone.

 

Dbamy o każdy detal, aby zapewnić Ci pełne bezpieczeństwo i komfort współpracy.

Czy ma znaczenie, z usług którego hostingu korzystam?

Nie. Natychmiastowa pomoc jest dostępna dla wszystkich stron internetowych, niezależnie od wybranego dostawcy hostingu.

Na czym polegają Wasze działania?

Pierwszym krokiem jest zabezpieczenie strony poprzez wykonanie kopii zapasowej oraz zabezpieczenie bazy danych.

 

Następnie przeprowadzana jest szczegółowa analiza awarii, problemu lub skutków włamania.

 

Kolejnym etapem są prace nad usunięciem problemu, awarii lub ataku. Ostatecznym krokiem jest wprowadzenie niezbędnych zabezpieczeń, przeprowadzenie testów oraz uruchomienie witryny, upewniając się o jej poprawnym działaniu.

Jak szybko jesteście w stanie naprawić moją witrynę?

Naprawa zależy od skomplikowania problemu, część jesteśmy w stanie naprawić nawet w czasie 2- 4 godzin. Standardowo jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00, ale w nagłych przypadkach jesteśmy gotowi pomóc jak najszybciej, również poza standardowymi godzinami pracy.

 

Przygotowanie danych dostępowych, takich jak dostęp do panelu hostingu, serwera FTP, bazy danych oraz panelu administracyjnego WordPressa, oraz lista problemów przyspieszy proces.